تعریف و نحوه کارکرد سیستم های گیت فروشگاهی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 11 مرداد 1397برچسب:, :: 13:6 :: نويسنده : شب آرا نور

گیت و دزدگیر فروشگاهی چیست ؟گیت فروشگاهی am  : سیستمهای ضدسرقت فروشگاهی ( EAS ) در این سالهای اخیر خیلی رواج پیدا کرده است . این سیستمهای ضد سرقت فروشگاهی که زیر مجموعه ایی از تکنولوژی RFID می باشد . معمولا به این سیستمها تک بیتی ( RFID ) هم نام می برند . آنچه در زیر می خواهید مربوط می شود به انواع مختلف این سیستمها ( RF . AM . EM. ) می باشد . گیت فروشگاهی em سعی شده در این مقاله تاحدود بسیار زیادی اساس کار این سیستمها معیین گردد .

 

گیت فروشگاهی

معمولا بیشتر شما مشاهده کرده اید که در بعضی از فروشگاه ها علی الخصوص قیمت گیت فروشگاهی پوشاک و کتاب , قطعات پلاستیکی و یا برچسبهایی را به کالاهای خود چسبانده اند . این قطعات پلاستیکی و یا برچسب ها تگ نامیده می شود . معمولا تگ ها به دو صورت می باشند .تگ هایی که به البسه وصل می شوند تگ سخت ” و تگ هایی که به کتابها چسبانده می شوند تگ برچسبی و یا نیبل می باشند . تگ ها بلافاصله پس از اینکه هزینه ی کالای خریداری شده پرداخت شد بوسیله ی فروشنده از کالا جدا می کند .

اگر متوجه شده باشید کنار درب خروجی تفاوت گیت فروشگاهی am  و rf فروشگاه هایی که به سیستم ضد سرقت مجهز هستند چیزی همانند نرده وجود دارد . در واقع این نرده های موجود در کنار درب خروجی فروشگاه ها آنتنهای فرستنده و یا گیرنده امواج رادیویی می باشند . در واقع چنین فروشگاههایی ازسیستم ضد سرقت کمک می گیرند . پس همه ی آنچه از ظاهر یک سیستم ضد سرقت می توان مشاهده کرد دو آنتن موجود , مجهز به عنصر امنیتی که به تگ موسوم است , و یک ابزار برای اینکه تگ از کالا دزدگیر مغازه به آسانی جدا گردد . این ابزار جداسازی تگ از کالا بیشتر معمول در کنار صندوق دار قرار داده می شود .

اگر گیت فروشگاهی تک آنتن بخواهیم عملکرد سیستم های ضد سرقت را با بیان ساده مطرح کنیم می گوییم که دو آنتن موجود که یکی از این آنتن ها فرستنده و آنتن موجود دیگری گیرنده امواج در فراکنس رادیویی می باشد که آن را در محل خروجی فروشگاه نصب می کنند . اگر تگی مابین دو آنتن موجود در کنار درب خروجی دزدگیر فروشگاهی AM قرار گیرد . سیستم به طور خودکار هشدار می دهد . اکثرا این هشدارها به صورت یک بوق و یا یک نور می باشد . و معنی آن این است که در فروشگاه سرقتی در حال رخ دادن است . پس بنابراین زمانی که کالایی نظر مشتری را جلب کرد و مشتری تمایل به خرید آن باشد , صندوق دار تک را از کالا جدا می کند . با جدا کردن تگ از کالا تگ غیر فعال می شود . جدا کردن تگ از کالا توسط صندوق دار به شکل های متفاوتی می تواند باشد . که این بستگی به نوع سیستم و.نوع تگ دارد دزدگیر فروشگاهی rf که به تمامی این موارد در آینده می پردازیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: